söndag 28 augusti 2011

Don't hold your breath.

Nu ska vi se, nu ska vi se, nu ska vi se... Kommer inte ihåg va ja har haft för mig i vecka.. Mitt huvud är bara fyllt mer orkan :P
Jag hade ju jätte stora planer över hur min helg skulle se ut men allt sprack när en jätte orkan va på väg åt vårat håll. Så i fredags hängde ja me fin fina Emma och handla lite in för den jätte hämska orkanen som skulle attackera oss på lördag. Så på lördag från kl 18 va man tvungen att stanna inne fram till typ måndag morgon. Antar att dom flesta av er redan läst om orkanen så tänker inte skriva om de. Ni får gå in på aftonbladet och läsa annars.
Ja tog sovmorgon på lördagen så ja stanna hemma heeela dan och vänta och vänta och vänta. Har inga problem men att umgås me mig själv men efter ett tag blir man lite knäpp. Skratta åt allt ja själv sa (prata såklart med mig själv) och kom på massa skämt som jag tyckte va jätte roligt..

 Madelen Claesson Jag tror tidningarna blåser oss
 Madelen Claesson Va blåst av oss att tro på de här sa en New York bo. hihihi

  •  Madelen Claesson Vet inte varför men har gått och sjungit - Hej vind vad gör du bakom hörnet. idag...
  •  Madelen Claesson hahaha nää då "drar" jag därifrån
 Madelen Claesson Irene: I have a blow job to take care of..


  •  Šejla Alagić Nu vill man bara ha helgen överstökad. Jävla orkan, känns som att man är med i en film och de ändå jag tänker är " nej det är inte på riktigt, alla överdriver bara" men tydligen så är de på riktig..

 Madelen Claesson haha Jaa o du bah äääh ja tror ja åker till city ändå alla överdriver ju :P om du ska åka nånstans så är de hit isf. här är man lite mer trygg än hos er.
    •  Šejla Alagić Men jag pratade med minvmamma och hon var så Lugn och nellie och jag var så pepp på city men nej. Haha ah men du ja tror jag tar första bästa flyg till cali. Är du på eller? :)
    •  Madelen Claesson hahah jaa lätt här kan man ju inte va... :P
    •  Šejla Alagić varje kanal jag byter till på tvn handlar om irene. gaaag blir galen
    •  Madelen Claesson Vem fan är gaaag? säg åt han att lugna ner sig.....
    •  Šejla Alagić Haha menade gaaah!! Alltid du alltså!

Jag tycker ju att ja är sååååå rolig. Men tur de..

Efter mkt skratt kom ja på att de e nog inte så bra föör mitt eget bästa att va med mig själv så ja gick ner till familjen och hängde me dom ist.
Stormen va här nån gång mitt i natten. Blåste på rätt bra, regna och blixstra. Men va inte mer än så iaf inte här där jag bor. Typ som ett höst oväder hemma. Idag har de blåst hela dan men inte mkt mer än så. Ligger massa löv på marken så känns som höst :( Får gå ut men inte ta bilen än. Blåser ju fortfarande ovh man vet inte hur vägarna ser ut på andra ställen. Så de blir till att sitta hemma o glo idag igen. As tråkigt men men känner sig lite besviken för man va så taggad på nått konstigt sätt och sen händer de inte så mkt mer än att ens helg e helt bort blåst :P

I veckan och nästa helg blir de nya tag. :D Nu ska ja väll lägga lite pussel, titta på en film och äta pringles.




Puss och hej jag saknar leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar