måndag 15 augusti 2011

How To Love

Hmm nu ska vi se... Min vecka sluta med : middag på BWW, Skype, shoppa, va fejk sjuk för att slippa middag, jobb, laga Robins goda kyklingpasta, utgång, Födelsedagsfirande, släkt middag, vin, äta massa onyttigt, springa i regn och bli jätte jätte blöt, fly från en spyande tjej, blöt katt, beundras över hur fula människor är här, ta bilen och fylleäta i en annan stad, kunna använda mjukiskläder för första gången här, äta en sjukt äklig pizza....
Och i söndags låg jag i sängen heeeeela dan. INTE bra.. Tänkte fan va skönt men hör upp nyblivna Au Pairer ligg inte en heldag i sängen på söndag vecka 3till 4. Hemlängtan började krypa över mig och jag började bli lite skitso... Åk hem.. Va fan gör du här? Vart fan ska du annars va? ähh hemma. Hemma? Södertälje? Dit kan man väll inte längta till? Joo du gillar södertälje. Vad kan man göra där en fredagkväll? typ 550, flamingo, the strip eller nått annat super roligt ställe! (inte allt för övertygande) Jo för de slår ju NYC?? pft. Äh sluta nu madde du är för gammal för de här. Jag? aldrig! har du sett hur ung jag är eller?? Jo sant, okej men du har alla dina nära och kära där.. hmm jaaa de e ju de... osv osv osv osv....
Annars har jag ju 0 i hemlängtan om ja ska va helt ärlig. Finns allt här även svenska saker om man saknar godis eller liknande och trivs super i familjen.
Men fick stöd från två superfina tjejer härifrån så blev lite peppad och måndan tog ja med nya tag :D har bokat upp mig den här veckan och på onsdag ska jag sätta mig och planera upp mitt år här så detta inte händer igen jobbigt att höra röster i huvet :P
Har skaffat gym kort idag oxå så om ja skulle råka få nån dö timma över så är de bara att gå dit :D super super..
Sååå nu är kl ca 21 här så de blir lite true blood och sen sova. Imorgon blir de jobb och sen ska ja träffa några nya tjejer och gå på bio.

Här bor jag :D

Inte illa känns lite som hemma.





Emelie på Hard Rock Cafe



Lagom blött. Regna nästan non stop i nästan två dar.


Madelen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar