tisdag 23 augusti 2011

You got that something that keeps me so off balance..

Sköna dagar. T är på camp denna vecka så de e bara jag och Ian och då sover han mellan 1 och 3 så nu känns de ju lagom skönt. Idag har vi hängt vid poolen men tror att han börjar bli sjuk. Han somna 12. Idag slutar jag 5 och då blir ja hämtad av en annan tjej från australien. Vi ska möta upp några andra ja inte träffat och gå på bio. De e super billigt att gå på bio här, typ halva priset mot hemma nästan.
Idag kommer farföräldrarna hit oxå. Rätt närvös om ja ska va ärlig. Har ju blivit varnad för dom. Tydligen inga roliga människor att ha me att göra. Farfarn är lite gammal modig och tycker att kvinnan ska stå i köket osv. Han hade tydligen sagt till gammla au pairen Jaha vad blir de för mat?? Kate har förberätt för att dom ska komma i en vecka nu :P möblerat om och massa. Så får se hur de här går. Kate sa Maddie håll dig borta för ditt eget bästa ( me glimten i ögat ) :P



Juste igår så råka ja höra när min värdmamma prata i telefon. Ja tror inte hon viste att vi hade kommit hem. Inte meningen att tjuvlyssna men hörde att hon sa nått om mig och då kan man ju inte INTE lyssna. Hon sa massa fina saker om mig om att ja är så mogen men endå kan leka med barnen och massa sånt. Sen sa hon att hon har äntligen efter fyra år hittat den perfekta au pairen. Hur glad blir man inte då när man får höra de??
Sen senare på kvällen då sa hon att hennes vän som jag va på de där partyt me tyckte om mig jätte mkt :)
Så nu är jag några cm längre :D


Over and out. Wish me luck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar