tisdag 2 augusti 2011

Hey boy I really wanna be with you. Cause you just my type oh, na, na, na, na

Idag har de inte hänt så mkt. Tog en lång sovmorgon, skööööönt. Börja jobba kl 12. Napa Ian typ på en gång efter att ha fått i han lite lunch. Sen skypea ja medans han sov. Sluta jobba kl 18 tog bilen in till WP och shoppa lite för att göra nått annat än att sitta hemma och glo. Bor inte så mång au pairer här så svårt att göra nått på vardagarna med andra när alla har olika scheman oxå. Men snart kommer en ny svensk tjej hit. Hoppas hon är en trevlig prick.

Nä sen har ja inte så mkt mer att skriva om idag. Tråk dag men jag har varit död idag så för mig har dagen varit precis som jag velat. Hade as svårt att sova inatt. Vissa nätter är jobbiga. Va alldeles för varmt och saknaden efter en viss person var för stor. Men lyckade tillslut.

Kan lägga upp lite bilder ist.


Första bilden är från arland. Jag behövde packa om en del. Min väska vägde för tok för mkt.

Här har ni lilla busfröt Ian.

Här är parken vi brukar hänga i.

T fick in en sjukt bra träffa på matchen och jag lyckades fånga de på kort.





De här äter ja till frulle nästan varje dag. mm mm mmm

Min nya tandborst hållare ;) Jag tyckte att den passade bra in i mitt badrum.

Ja har börjat samla kort på sånna här i olika färger.




Har inte lyckats lägga upp nån film men här är iaf polisen ja prata om förut.

Middag på BWW

Paty och hennes vänner på BWW

Cool kille ;)

Han säger hela tiden Hey look at this guy. För då börjar jag skratta och de tycker han e kul.

Plutt.





Mimmi känner att hon ger upp och går hem.



Louise i fredags. Stolt över att ha hittat svensk cider.

Louise och Emelie i lördags.





Min räddare i nöde ;)

Man kan nästan tro att de e dag när man går här på kvällen. Himlen är kol svart men här nere är de ljust som på dagen.





Louise hittade en tv. De tyckte hon va kul så hon bah Madde ta kort (okej :S ??!! Tänkte jag) :P

Jag lura Louise att dansa i vattenspridaren. Ja bah åh kolla spring och dansa i den. Okej :S ?!!! sa Louise.

Så här parkerar man här. På varandra. På vissa ställen är de fler på varandra. Den som är högst upp måste vänta till dom andra har åkt bort för att kunna ta sig ner.

Jag försöker ringa hem men gick inte så bra.

Lite annan fakta: Här är ekorrarna svarta, Man ska spola ner matrester i diskhon, du får köra mot rött om du svänger höger (om de inte finns en skylt där de står att du inte får), de går att drika vattnet i kranen men de smakar skit, man blir lika mkt russin som när man legat i badet i två timmar om man tar en 30 minuters dusch här, du betalar både när du ringer till folk här och när dom ringer dig..


Nej nu ska jag smyga ner och hämta nutellan och en sked ;P Är lite depp så jag får :D

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar