torsdag 1 september 2011

Kom hem när du vill. Jag är vaken hela natten...

Så nu är de torsdag kväll. Min vecka har bestått av massa jobb, extra ungar, sol, gym, bio, sömn prat, sjuka barn, skype, ätit ute, shopping, träningsverk, en oberäknad lön, pool, playdate, Emma, mera sol, true blood, middagar, sömn!(äntligen) och en hel del framtids planer. Imorgon ska jag jobba till 12 och sen gymma och börja jobba sen vid 16 igen för att jobba lite kväll men så fort jag är off tar ja första bästa tåget till Sejla för en hel helg hemma hos henne :D Ska bli så himla kul.
Nu är ja helt sjukt trött, har varit en lååååång dag..


Min gata efter Irene. I vanliga fall är den nästan löv fri.

Emma.





Skypar och smsar till varandra. Kom på efter ett tag att vi skypar ju.

Ian vägrar ge tillbax mina brillor. Dom är hans nu säger han.

Big T ;) Han tycker att han är coolast.

Låg dubbelvikt efter ja såg Ian komma ner såhär.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar