onsdag 24 augusti 2011

I'm addicted, wanna jump inside your love.

Hör och häpna.....
Igår satt ja i min säng och fixa lite låtar på min data medans Ian sov. Helt plötsligt börja jag skaka, de kändes typ som när man är jätte jätte bakis och hela kroppen skakar och är i sjuk obalans. Tänkte fan är de med mig nu då? börjar ja bli sjuk?! Men sen skaka de mer, tänkte e de någon som borrar i väggen på andar sidan? ( vana från att ha bott i lägenhet) kom på att ja är i ett hus (näähää?!) Titta upp och såg att dörrarna skaka också. Hörde kräsklipparen utanför men tänkte den kan ju inte så hela huset att skaka... KAN DE VA? ÄR DE? ELLER? EN JORDBÄVNING?NÄÄ?! Sen skrev precis Emma till mig som bor typ 15 min från mig. Fan va konstigt hela min säng skaka precis?! MIN OXÅ!! Va? kan de va Jordbävning? Sen såg ja hur massa skrev på fb att de va en jordbävning. Den va ju inte mkt mer än så men ändå. Aldrig varit me om de förut! Sen när ja setat och tänkt på va man skulle ha gjort om de va en större jordbävning kom ja på att ja har en unge där nere :P haha bra gjort Madde!! sprang ner och kolla men han sov så sött så. Så nu har man varit me om de oxå. I helgen ska de bli jätte storm oxå, prat om nån tornado men tror inte den kommer ända hit men ovädret kommer iaf komma :P ser bra ut de här. Fortfarande varm här iaf. Kan börja ha en långarmad tröja nu t.o.m.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13515390.ab

Va på bio igår med Jacqin från Australien och Sussana från Sverige. Roliga att hänga me. Dom va typ som helan och halvan, hade varit här tilsammans i 7 månader så :P Vi såg the help. As bra film. Den måste ni se.


Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar