tisdag 12 juli 2011

Sista veckan i Sverige på 13 månader!!

Så var de bara en vecka kvar tills jag sitter på flyget till USA. Eller idag är de 6 dar kvar...

I söndags åkte ja till vingåker för att träffa familjen här innan jag åker. Ska vara här tills imorgon.
Igår ordnade dom lite 5 kamp som blev till 1 kamp men min "favorit" sport minigolf. Jag kom trea utan att ens försöka :) sen blev de middag på kvällen.. Grillat.. mm mm mmm
Sjukt mysig dag och jag blev sjukt bortskämd av mamma och en massa mys med min brors son Mio.
Idag vakna ja av att min kära bror ville ta kort på mig när ja sov. Godmorgon bilxt.... Sen har ja ägnat min morgon åt att bråkat med Telenor som har lurat öronen av mig. I januari lovade dom mig att jag kunde få pausa mitt abonemang medans ja var borta men de gick tydligen inte alls och någon har sagt helt fel. Men efter att ha bråkat i två timmar och blivit kopplad högre o högre upp lyckades ja få till att ja köper min iphone och säger upp allt de andra. Mkt bra tycker ja från att ha behövt vara binden i två till år och betala 700 kr i månaden.. Hade inte lyckats om inte en vän för nått år som jobbar som försäljare hade berättat för mig att allt går om man är en riktigt jobbig kund.
Sen när ja var klar me allt bråk skrev ja en lista på de ja måste göra innan jag åker.. 15 pugnter blev de... phhh hur ska jag hinna?!!
Sen lite halv butter och redo för att ta mig en dusch kom min älskade mor o gummi pappa hem o sa att dom hade en liten överaskning... Jag skulle få en liten liten avskedspresent idag kl 18.00... JAG SKA FÅ ÅKA HELIKOPTER!!!!!!! En av mina stoooora drömmar. Men nu blev jag ju livrädd o vet inte om jag vågar....
Så nu blir de den där duschen o sen får ni hålla tummarna för mig att ja vågar.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar