måndag 25 juli 2011

Vi ses på toppen min brooooor..

Blev ingen spring runda idag efter maten som jag hade tänkt. Blev vin med Kate (värdmamman) ist. Fan jag kommer bli fet ändå.. Maten va sjukt god. Kate grilla nån stek och lite svamp och en jätte god sallad. Ian va aldeles för trött eftersom han inte fick sin nap :P så de sluta med att han satt och slicka ur smörpacket. Will (värdpappan) sa att de ja första gången han gjorde så och jag sa jo jo....
Imorgon ska jag jobba 10 till 16, Onsdag 10 till 12 och 18 till 22, torsdag 10 till 16, fredag 8 till 15 sen är jag ledig till måndag så jag klagar inte :D
Imorgon ska jag följa med och se på när Big T (6 åringen, thomas, sämsta smeknamnet för han är jätte liten men han tycker att de e coolt att bli kallad så :P ) har baseball match.

Har försökt lägga upp lite inspelningar som jag lovat men de går inte så bra. Får se om de går nån annan gång.

Glömde säga att dom trodde på lekparken att jag va Ians mamma. Han är rätt lik mig. Rätt bra betyg tycker ja på mitt språk...

Lite godis på de här då!!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar