onsdag 20 juli 2011

Jag skrattar idag.

HEJ TRÖTT MADDE!! Men ja skyller på tidsomställningen...

Dag 3... Sov rätt djupt inatt för de regna på natten så de va inte lika varmt men vakna upp och tänkte nu har ja nog bara sovit en timma så skulle kolla va kl va på min mobil. Den va typ 4-5 nån gång... Såg oxå att jag hade fått ett sms om min faktura (ja ska ju köpa loss mobilen) och såg att de stod 4.276.00kr och tänkte VA??? Hur faaan gick de till. De va jätte mörkt i rummet och mobilen lyser rätt starkt så blev lite blendad men titta typ tre gånger och såg att de stod de. Tänkte faaan ja har ju varit inne på internet på den så de kanske är möjligt. Fick en sån sjuk panikångest. Hela mitt liv e förstört då!!!!!. Bara packa väskan och åka hem. Ja kommer aldrig kunna betala av de här!!! Grät floder. Tänkte mamma måste hjälpa mig. Så sprang till datan, fick tag i mammas vän på fb, hon ringde mamma och berätta allt. Mamma sa att de löser sig, ja ska ringa och kolla. Ja sa jag tänker åka hem om de är så. Men eftersom kl va 4-5 här så va ja ju tvungen att vänta tills jag kunde säga de till dom som jobbar här att ja ska åka hem vaknar. Så gick och la mig och tänkte jag lyssnar på lite tröst musik (medans ja ännu inte hade slutat gråta...) då kom smset upp och jag såg att de stod 4.276,00kr :P Har nog aldrig i mitt liv släppt en sån stor sten från mitt bröst. Så idag har jag varit jätte glad med oxå jätte utmattad. tänk att springa runt o ha den ångesten.

Dagen i skolan har varit rätt tråkig iaf till kl 17. Sen blev de roligare. Vi hade lite allsång. Alla olika länder fick ställa sig på en scen, ett land itaget, och sjunga en barnvisa med rörelser från deras land in för alla. Vi svenskar valde prestens lilla kråka :P har filmat en del så lägger upp de sen.
Sen kom en polis o berätta om regler o sån. Han va jätte jätte rolig. Har även filmat han. ska lägga upp de me sen när ja hinner o orkar.

Nu är de sängdags för mig iaf. Imorgon ska vi in till New York city :D

Min "nya" familj har ringt hit till skolan idag men jag va inte här :( Helt underbara. Längtar till att åka till dom nu.



Over and out!

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt att läsa din blogg..Gillar det!!Madde du måste nog ändra summan till 472600kr.så folk förstår vad du menar..hihihi löv you!!

    SvaraRadera