måndag 25 juli 2011

I min famn.

Phuu phuu phuuuu. Första jobb dagen avklarad och ja är jätte trött. Och då mina vänner hade jag bara hand om en unge!!! 6 åringen va på camp så jag och 2 åringen Ian hängde i parken och lekte hela dan. Sen gick vi hem för att äta lite och ta en nap. Vilket han INTE ville. De va inte svårt att få ner han i sängen. Ja sa nu ska vi sova och han sa okej Maddie. Men ICKE han ville bara sjunga abc. Så efter en timmas försöka gav ja upp och tog upp han. Sen har vi lekt fight tills ja sluta vid 16. Nu har jag ingen aning vad ja ska göra. Fortfarande varmt men inte 41c som de varit dom andra dagarna och sen regnar de lite ute. Så tror ja ska äta hemma och sen kanske ut och springa eller nått. Vill ju inte att de ska hända samma sak som när ja va i Australien....
Har fixat både låne kort på bibblan och sim kort till mobilen så nu kan man ringa mig. MEN BARA OM MAN ÄR I USA!!!!! Har inte råd med annat.
Mitt nr är 914 3050696...
Nej nu blir de lite Skype och sen stek till middag :D




Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar