tisdag 19 juli 2011

Day and night

Jahapp... Vart ska man börja??

Förra veckan sluta me en prak kväll me Jossan. Man va lagom på lyset. Men de blev bra till slut :P hoho
Söndagen var en massa springandes fram och tillbax me packning och annat skit. Men kunde inte få ett bättre slut på kvällen myyyysss...

Måndag USA NEW YORK!!!
Börja med tårar sluta med en massa svett..

Malin och mamma följde me mig till flygplatsen. Jag fatta nog inte alls va ja gjorde där så blev bara nån snabb kram sen gick jag mot min gate. Där träffa jag Sejla som ska va au pair nära mig. Mycket trevlig prick måste ja säga...
Flyget lyfte 30 minuter försenat. Vet inte varför. Men medans jag väntade öppna jag min present jag fått av Jossan, Lööv och Jessica. Jag har världens BÄSTA vänner..... Kom en tår till då.. Ville bara ha de sagt :D

När vi kom till london för att mellanlanda fick vi snurra runt london i 30 minuter innan vi fick landa. Gjorde inte så mkt för mig, va inte ett moln på himlen så nu har man sett londom uppifrån. Jätte häftigt. Sen fick vi vänta på vårt flyg till USA i 3 timmar. Väl på planet fick vi vänta IGEN i en timma innan de lyfte puhh.
Jag brukar gilla flygplansmat men de här va nog de vidrigaste ja ätit... uuu...tappa helt matlusten..
8 timmar senare var vi framme.... Efter vi fått våra väskor gick vi ut )för att möta nån från ccap som skulle köra oss till skolan.. OJ vilken värme chock man fick nä'r man gick ut och då var kl 21 här.. 
Väl på skolan (1 timmas bussresa senare) blev de ett snabbt möte och sen sängen. Då va kl 23 här och 05 hemma.. Laaaaagom trött..
Skolan är kanske inte 5 stjärnigt hotel men de e inte så farligt som jag trodde de skulle va..
Jag delar rum med två tjejer, en från Mexico och en från Tyskland. Supersöta.
Idag har jag gått i skolan från 7 till 18.. Va rätt trögt de sista timmarna..
Frukosten va helt okej, mörkt bröd me phost mm mm mmm. De gick ju att välja skit oxå såklart :P
och gissa va vi fick för middag?? jo hamburgare... men de va gott :D
Nu har vi tagit en tripp in till den lilla staden här så ja kunde köpa lite shampoo o så som jag blev av med i tullen. Jag är jätte trött så kanske inte den roligaste blogginlägget men ni fick lite uppdatering iaf.

Människorna är underbara här. Jag har dom hittat ett litet hatobjekt men de ska vi inte fördjupa oss i :P de är jätte fin och aldeles fööör varmt och ac är fööör kall...

Over and out!!!




 Här går ja i skolan.

 Där bakom är matsalen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar