torsdag 14 juli 2011

Du vill så du kan..

Torsdag idag och jag har hunnit med att stryka hälften av mina punkter på listan och fler ska de bli...

I tisdags lyckades jag ta mig in i helikoptern och stanna där under heeela åkturen woop woop. Helt sjukt va de. De må va den första gången jag åkte helikopter men långt ifrån den sista.. Nu blev mina drömmar om att bli pilot ännu större... Får se dock om de blir nått sånt i framtiden eller om de förblir en dröm. Åka fler gånger ska jag iaf göra. Tusen tack världens underbaraste mamma och Sören.
Tisdag kvällen sluta me jätte god mat och film mys med familjen..

Onsdag va de dags att åka hem. Lite svårt att slita sig från lillskiten Mio men annars va de lugnt. Dom finns ju kvar när ja kommer hem och mamma ska köra mig till arlanda så henne hinner jag träffa en gång till iaf.
Sen bar de av hemmåt o på kvällen blev de mat o tårta hos pappa som fyller gubbe (48) ;-)
Idag har jag hunnit me en den om jag får säga de själv. Har varit hos gyn o fixat lite där. Konstigaste gynekologen ja träffat :-P Han tyckte att ja skulle använda gummi med hängselbyxor och han prata svengelska med mig under hela tiden. Konstigaste gyn besöket jag någonsin varit på. Jag slapp betala om jag bjöd mina vänner på kaffe latte för pengarna ist..
Sen gick jag och klippte mig, lite små chockad sen gyn besöket så gick på allt hon ville sälja mig. Men fan va bra de blev :-D
Nu har ja hunnit tittat på en film och haft tvättstuga. Så nu väntar ja på att min fina Nina ska komma hem så hon kan följa me som smakråd när jag köper kamera + handla de sista och om ja hinner försöka skriva en packlista... Önska mig lycka till...






Over and out...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar