söndag 6 november 2011

I'm so, i'm so, i'm so, i'm so, i'm so, I'm so proud of you

Jag trivs bra här. Känns som hemma. Saknar inte så mkt där hemma längre och de känns väldigt skönt. När jag får hemlängtan så är de hit hem ja längtar. Saknar bara personer och maten. Men ja har hittat ett väldigt bra matställe och jag ska börja laga svensk mat hemma och sen har jag hittat mig en väldigt bra vän som ja umgås med dagligen. Så ofta träffar ja inte mina vänner hemma ens. Om de inte vore för att ja vill hem till Robin så hade jag nog stannat här. Så bra mår jag :D

De snöa förra lördagen. Har inte snöat så tidigt på 50 år säger dom här. Såklart ska allt hända när jag är här :P Men nu är all snö borta.
Då va de oxå halloween, (typiskt) Men de var väldigt roligt ändå. Jag var ryska. De tänker ja ju inte va igen.... Alla ryska personer i hela NYC kom fram och prata ryska med mig. (de va kul första gången) Vi var ett gäng på 10 tjejer som förfesta och sen tog vi limo in till city och fortsätte att festa där. Väldigt bra kväll.

På måndagen åkte jag och Emma in och kolla på paraden. Jag rekomenderar alla att åka till NYC på hösten (finns inget bätter) och gå uppleva halloween här.

Nu i helgen har jag haft de as bra. Igår åkte vi till ett outlet en timma härifrån. De blev en tröja från tommy hilfiger, en höstjacka från juicy couture och ett linne och skärp från pacsun. Inte så mkt men men jag är väldigt nöjd. Tänkte släpa med mig Robin dit när han kommer i jul :D

Grr

Visst e ja bra :D Ian slog dock ner den på en gång. Han tyckte att jag hade gjort fel.

Visst är min lövkrans fin? Den hänger nu på väggen i vardagsrummet :D

Den här tyckte ja att jag kunde skicka hem till Robin. (han va inte lika sugen)

Min och Emmas fredagar brukar börja så här :D



Så söt!





























Dom börjar tidigt här.



Parad

Pippi





Min nya bil



ännu en underbar fredag.







Åhhh Sköna söndag lalalla















T o m fåglarna har lyx villor här.





the dinner is served.. ostron.


Over!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar