onsdag 9 november 2011

I´m the boss

Jag fick en komentar på mitt förrförra inlägg av en anonym insändare.

1 kommentarer: Anonym sa...
Bra gångstav,var rädd om den...

Svar:
Ja! Väldigt bra. Tack för uppmärksamheten av gångstaven. Har dock tråkiga nyheter. Det kom en väldigt märkliga kvinna vid 22 års åldern och tog den ifrån mig och sa: kolla in det här!! kvinnan försökte då spela golf med gångstaven och en sten men efter ett slag, slog hon sönder gångstaven i två lika stora bitar ( den gick alltså av på mitten) Nu är vi på jakt efter en ny men har inte lyckats hitta någon. Lovar att meddela om vi finner lyckan.
Nu sitter nog du och tänker: Men vad hände med den gamla?. Jo! vi har gömt den på ett mycket hemligt ställe i hopp om att hitta ett miljövänligt lim.

Nu kommer svaret på engelska ifall att "anonym" ej kan svenska. Ps google translate.
1 comments: Anonymous said ...
Good walking stick, take care of it ...

Answer:
Yes! Very good. Thank you for your attention by walking stick. However, bad news. It was a very strange woman at 22 years of age and took it away from me and said check this out! the woman then tried to play golf with walking stick and a stone, but after a while, she once broken rod into two equal pieces (it was thus of the middle) Now we are in search of a new but have not found any. Promise to tell if we find happiness.
Now you probably thinking: What happened to the old '. Well! we has hidden it in very secret place hoping finding an environmentally glue.

Nu över till nått helt annat. Idag var jag och Emma på window shopping i ett lyx mall. Jag har spanat in mig på en plånka. Tror att jag ska köpa den till mig själv i julklapp.

Rolig händelse (kanske inte för alla) Vi gick förbi en affär och då sa Emma: är inte det där de där du brukar prata om (se bild)
hahaha du mena antroposofi?.



Kanske inte jätte kul.....

Over!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar