fredag 21 oktober 2011

4 sekunder.

De här var ju inte igår. Har ju tappat suget en del att skriva :P
Men men nu ska ja köra an snabbgenomgång.
Min pojkvän var här i 9 dar. Vi bodde på hotell i city o hade väldigt trevligt. Tröttna lite i halvtid men matchen tog en hel vändning och de sluta väldigt bra. T o m med tårar. Helt galet jobbigt att säga hej då men Emma kom där som en räddande ängel och tog hand om mig. Sen nån dag efter blev jag sjuk. I lite mer än två veckor.... Så sjukt störigt. De e nog de värsta man kan va här.. sjuk... Så har inte gjort ett skit, bara legat och mått piss i sängen. Vakna till liv förra fredagen och va med min LCC grypp på nått spökhus. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Slår ju alla spök hus där hemma med hästlängder. Va som att stiga in i alla skräck filmer jag någonsin sett. Ja börja nästan gråta. Sen på kvällen blev de ut gång. Jag tog två drinkar och sen är de svart. Spydde som en gris den natten. Anting måste de ha varit nått i mina drinkar eller så kanske de inte va en bra blandning med all medicin jag tryckt i mig innan. När ja vakna var ja fortfarande full och sen blev ja bakis. Vakna vid liv vid 10 på kvällen och då va de bara att gå o lägga sig. Sen på söndagen jobbade jag och hängde med Emma. I veckan har de varit mycket jobb och lite häng på kvällarna me lite vänner.

Så de va en snabb och tråkig genomgång :P men men.
Nu är jag helt frisk och de kliar i hela mig. Så nu blir de andra bullar. Tänker inte va hemma en timma till :P

På söndag ska ja lägga upp lite bilder och sen ska ja berätta min helg. Men nu e ja mest tråkig, förlåt för de.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar